تبلیغات
madresehdokhtaran - مطالب تیر 1395
 
madresehdokhtaran
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : mostafa alizadeh
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

برند یا علامت تجاری چیست؟

قطعا برای بسیاری از اشخاص پیش آمده است که برای خرید یک محصول یا استفاده از خدمات, یک برند خاص یا مورد علاقه را مد نظر دارند به طوری که از همان برند لباس میخرند یا از برندی خاص مواد غذایی تهیه می کنند. این موضوع در بازار تجارت بسیار مهم است که شرکتی با تولید محصولات یا ارائه خدمات خود با توجه به برند خاصی که دارد در نظر مصرف کنندگان شناخته شود البته ناگفته نماند که کیفیت محصولات نیز یکی از دلایل مهم مشهور شدن برند است.

 

شرکتی که محصول با کیفیت تولید می کند قطعا نظر مثبت مصرف کنندگان را جذب می کند و این محصول با توجه به کیفیتی که در مقایسه با رقبای خویش دارد در ذهن مشتریان حک می شود البته یک برند یا لوگو مناسب نیز در این حک شدن بی تاثیر نیست به طوری که در دنیای تجارت و در عصر حاضر برای برند هزینه های بسیاری می شود و برند و برندسازی نوعی تجارت به شمار می آید و شرکتهای عظیم برای انتخاب یک برند یا علامت تجاری با طرح و لوگویی خاص در تلاشند ,به طوری که برند در حوزه های جهانی شناخته می شود بسیاری از شرکتهای معتبری همچون adidas ,nike cocacola  و ... نه تنها در کشورهای خود بلکه در جهان شناخته شده اند و مصرف کنندگان با برندی که این محصولات دارند این نوع کالاها را از سایر کالاها تمیز می نمایند.

 

در کشور ایران نیز همانند سایر کشورها محصولاتی که برند شناخته شده ای دارند بیشتر در نظر مصرف کنندگان حک می شوند و فروش بیشتری نیز دارند,از همین رو شرکتها برای شناخته شدن در بازار تجاری و بهبود تجارت و کسب وکار اقدام به ثبت برند می نمایند برای ثبت برند و علامت تجاری بایستی به اداره مالکیت صنعتی رجوع نمایید و از طریق سامانه ثبت برند این اداره برند خویش رابه ثبت رسانید اما در حال حاضر این مهم توسط اشخاص متخصص انجام می شود از همین رو بایستی به موسسات ثبتی معتبر رجوع کنید و فرایند ثبت برند را به موسسات معتبر واگذار نمایید.

 

نکاتی درباره ثبت برند

ثبت برند  معقوله ای تخصصی می باشد به طوری که در صورت نداشتن تخصص کافی نمی توان مراحل اداری و قانونی آن را به درستی انجام داد و از طرفی طراحی لوگو و انتخاب نام و یا نشان مناسب با فعالیت شما به روشی کاملا اصولی نیاز دارد می توانید با مراجعه با موسسه حقوقی همای راستین میهن از مشاوره تخصصی کارشناسان با تجربه این موسسه بهره مند شوید.

 

ü     داشتن برند یا علامت تجاری اختیاری می باشد مگر در مواردی که دولت آن را الزامی قرار دهد.

ü     حق استفاده انحصاری از برند (علامت تجاری ) فقط برای کسانی محسوب می شود که برند خود را به ثبت برسانند.

ü     برای علامت تجاری گواهی ثبت برند(علامت تجاری) صادر خواهد شد.

ü     مدت اعتبار ثبت برند برای هر بار ۱۰ سال می باشد.

ü     برای ثبت چند علامت تجاری باید به تعداد آنها اظهارنامه جداگانه تنظیم شود.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 29 تیر 1395
mostafa alizadeh

اتوبار و باربری تهران شفق با بیش از 15 سال تجربه در عرصه حمل اثاثیه منزل و جابجایی وسایل منزل در استان تهران  با خاور های مسقف و موکت کاری شده آماده است کلیه خدمات خود را در قالب باربری و اتوبار به شما ارائه دهد حمل اثاثیه منزل تخصص ما بوده و این قول را به شما می دهیم که اسباب کشی و حمل اثاث منزل شما را با پرسنلی قوی و دوره دیده برای شما انجام می دهیم  باربری شفق شما را در تمامی مراحل اسباب کشی یاری نموده و تا آخر اسباب کشی شما را یاری می کند از مرحله اولیه اسباب کشی شما را یاری می کنیم ، در مرحله اولیه مشاوره رایگان را به شما ارائه می دهیم بعد از اینکه مشاوره رایگان را به شما ارائه دادیم بنا به نیاز شما بسته بندی وسایل منزل را برای شما انجام می دهیم بسته بندی وسایل با فوم ها و وکیوم های 90 و 60 متری صورت می گیرد. بعد از اینکه بسته بندی وسایل صورت گرفت تیم جابجایی و حمل بار به میدان آمده و بار شما را در خاور های مسقف و موکت کاری شده جای داده و در  به مقصدتان می رسانیم.

همچنین باربری ما حمل بار به شهرستان را برای شما انجام می دهد.

هم اکنون با 15 سال سابقه درخشان در امر حمل اثاثیه در استان تهران در  خدمت شما هستیم.

این اطمینان را به شما می دهیم که قیمت باربری که برای شما در نظر گرفته ایم قیمتی کاملا ارزان و با کیفیت بالا می باشد که زیر نظر اتحادیه صورت می گیرد.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
پنجشنبه 24 تیر 1395
mostafa alizadeh
طراحی لوگو

امروز میخواهیم نکاتی را به شما بگوییم که با استفاده از آن بتوانید لوگو حرفه ای داشته باشید برخی از این نکات با تجربه افراد و برخی نیز از طریق بررسی ها در طول زمان در عرصه طراحی لوگو  بدست آمده است لزومی ندارد که ما حتما همه ی این ۱۳ نکته را به یک میزان رعایت کنیم  اما سعی کنید تا آن جا که میتوانید این نکات را رعایت کنید چون باعث میشود که لوگویی حرفه ای و تاثیر گذار داشته باشید

 

۱-ساده طراحی کردن لوگو

هرچه لوگو ساده تر باشد قابل فهم تر و بهتر است منظور از طراحی لوگو ساده این نیست که فقط از یک فونت ساده استفاده کنید که اصلا از حالت لوگو بودن خارج شود منظور طراحی لوگو جوری که قابل فهم باشد است طراحی لوگو های پیچیده هم برای طراح سخت است و هم برای بیننده درک آن مشکل است طراح باید قادر به ساده سازی ایده های پیچیده باشد ساده سازی در ایده های طراحی یکی از مهم ترین عوامل در طراحیست

 

۲-رعایت هویت در تغییر سایز لوگو

لوگو ها باید در هر سایزی خود را نشان دهند در واقع این به همان بحث ساده طراحی کردن لوگو نیز بر میگردد چون لوگو های پیچیده که دارای جزییات ریز میباشند با کوچکتر تر شدن این جزییات دیده نخواهند شد هر لوگو باید قابلیت استفاده در سربرگ ها بیلبورد های تبلیغاتی و حتی استفاده در یک بدنه خودکار را داشته باشد

 

۳- رعایت تناسب در ابعاد لوگو (طول و عرض)

 

از طراحی لوگوهای عریض و طویل بپرهیزید چون این لوگو ها را به سختی میشود در هر مکانی جا داد سعی کنید لوگو هایی که طراحی میکنید در قالب یک دایره و یا یک مربع باشند

 

 

۴- اجزا ترکیبی در طراحی لوگو

 

سعی کنید در طراحی لوگو اجزا را اول به صورت جداگانه طراحی کنید و سپس آن را به هم بچسبانسید معمولا در طراحی لوگو ممکن است مشتری از ما بخواهد که از ترکیب اجزا شکل و متن در طراحی استفاده کنیم در این حالت اگر به طور جداگانه روی هر کدام کار شود و سپس در کنار هم قرار گرفته شود بهتر است

 

شما نیز میتوانید با مشاهده ی نمونه لوگو این موضوعات رو ببینید




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
دوشنبه 21 تیر 1395
mostafa alizadeh

سئو وب سایت یا همان بهینه سازی سایت برای گوگل امروز جزو موارد اساسی مورد توجه تمام مدیران شرکت‌های بزرگ و کوچک در تمام دنیاست و برنامه ریزی برای SEO در همه کسب و کارها یک راه حل بسیار مناسب برای جذب مشتری است. در واقع قرارگرفتن در رتبه اول نتایج گوگل با کلمات کلیدی بهترین روش بازاریابی آنلاین است و از تمام روش‌های تبلیغات اینترنتی مفید تر است.

 

اما سئو سایت بصورتی که پایدار در رتبه اول تا سوم گوگل قرار بگیرد کار کوچکی نیست و نیاز به صبر و برنامه‌ریزی منظم دارد، الخصوص برای کلماتی که رقبات برای رتبه اول گوگل بالاست و شرکت های زیادی با بهینه سازی وبسایت خود بدنبال دستیابی به آن هستند.

 

حالا همه مدیران میدانند که حتما باید برای سئو سرمایه گذاری کنند تا بازخورد خوب آن به موفقیت شرکت کمک کند، اما سوال اینجاست که مراحل بهینه سازی سایت بهتر است در داخل شرکت انجام شود یا به شرکت‌ سئو سپرده شود ؟

 

سئو سایت برای گوگل توسط سئو کار حرفه ای در داخل شرکت:

 

چالش اول: پیدا کردن سئو کار حرفه‌ای و متعهد.

 

هزینه: یک متخصص سئو که دست از دریافت پروژه‌های مختلف بکشد و فقط زمانش را بروی سایت شما بگذارد و نتیجه کار هم خوب باشد قطعا حقوق بالایی میخواهد. عموما کارشناس سئو چندین پروژه رو با قیمت پایین تر و سود بیشتر انجام میدهند!

 

مدت زمان: از زمان طراحی سایت باید متخصص بهینه سازی وب سایت همراه شما باشد و بطور مداوم و منظم تا زمانی که وب سایت شما فعال است و رتبه گوگل برای شما اهمیت دارد به کار خود ادامه دهد تا پس از رسیدن به رتبه اول گوگل در کلمات کلیدی، برای حفظ آن تلاش کند.

 

بک لینک : برای دریافت لینک فالو از سایت‌های معتبر در گوگل، انتشار رپورتاژ آگهی باید بصورت منظم انجام شود تا همواره سایت شما از رقبا بالاتر باشد.

 

تولید محتوا : یکی از مهمترین نکاتی که در کلاس‌های آموزش سئو در تمام دنیا روی آن تأکید میشود این است که به هیچ وجه مطالب از سایت های دیگر کپی نشود و همه اطلاعات و مطالبی که در سایت منتشر میشود دسته اول باشد.

بروز رسانی منظم : وب سایت باید در تمام طول سال، ماه و روز آپدیت شود.

 

سئو سایت برای گوگل توسط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سئو:

 

چالش اول : پیدا کردن شرکت ارائه دهنده خدمات سئو که معتبر باشد.

 

هزینه : با توجه به شرایط وب سایت شما و کلمات کلیدی مورد نظر متغیر است.

 

مدت زمان: برای اینکه خیالتان راحت باشد و پس از مدتی رتبه وبسایت شما پایین نیاید باید قرار 1 ساله بسته شود و هر سال تمدید شود.

 

تولید محتوا : شرکتی پیدا کنید که هم در امور تبلیغات اینترنتی و هم خدمات سئو فعال باشد، محتوایی برای سایت شما تهیه کند که همزمان از نظر تبلیغات و رتبه گوگل مناسب باشد. همچنین باید در زمینه کانتنت مارکتینگ نیز حرفه‌ای باشد و بتواند اخبار سایت شما را بصورت رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها و سایت‌های معتبر منتشر کند تا بازاریابی محتوا و دریافت لینک را در یک کمپین برای شما براورده کند و موفقیت شما قطعی شود.

 

بروز رسانی منظم: در قرارداد خود مشخص کنید که وظیفه بروز رسانی سایت بر عهده کیست. اگر قرار باشد شرکت سئوکار بروز رسانی را انجام دهد لازم است اطلاعات اولیه را به صورت منظم تامین کنید.

 

در نهایت بهتر است زودتر تصمیم بگیرید که می‌خواهید به چه صورت برای بهینه سازی سایت خود سرمایه گذاری کنید.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
یکشنبه 20 تیر 1395
mostafa alizadeh

نکاتی که در اسباب کشی وسایل منزل حائز اهمیت هستند را برای شما آماده کرده ایم ، اگر این نکات اسباب کشی را به درستی رعایت کنید در اسباب کشی دچار هیچگونه اعصاب خوردی و جنگ اعصاب نمی شوید و بارهای شما طبق برنامه پیشرفت می کنند.

اول از هر چیزی که در اسباب کشی مهم است خانه ای که قصد جابجایی را دارید آن خانه را تمیز کنید و اگر دیوار های آن احتیاج به رنگ کردن دارند و خراش برداشته اند بهتر است قبل از جابجایی وسایل آنها ها ترمیم کنید و اگر موکت های اتاق خواب ها احتیاج به شستشو دارند و یا اینکه احتیاج به عوض کردن دارند بهتر است این کار ها را انجام دهید.

وقتی که بسته بندی وسایل منزل را انجام می دهید وسایل ضروری را در یک کارتن و وسایل غیر ضروری را در کارتن دیگر قرار دهید یعنی جای اینگونه وسایل باهم فرق داشته باشند و سعی کنید اول وسایل که به آنها احتیاج دارید بسته بندی کنید و بعدا وسایل غیر ضروری را در یک کارتن بگزارید.

پیش از بسته بندی وسایل بهتر است اگر احتیاج به شسشتو دارند آنها را بشوید و اگر احتیاج به تمیز کردن دارند آنها را با دستمال نمناک تمیز کنید.  بسته بندی نمایید.

نکته ای که در اسباب کشی قابل اهمیت فراوانی است این است وقتی وسیله ای را در کارتنی می گذارید بهتر است نام آن وسیله را بر روی کارتن بنویسد تا در باز کردن آنها در خانه جدیدتان دچار مشکل نشوید.

ظروف آشپرخانه و وسایل داخل ویترین را وقتی بسته بندی می کنید با روزنامه های باطله یا کاغد و یا بارچه را در لای آنها قرار دهید تا در حین جابجایی دچار آسیبی نشوند

نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این است که وقتی وسایل را می خواهید در کارتن بگزاید از محکم بودن آن کارتن و لایه های آن اطمینان پیدا کنید.هر چه بیشتر در بسته بندی وسایل دقت کنید در خانه جدیدتان وسایل را به صورت سالم تری تحویل می گیرید.

بهتر است وسایلی که در کارتن ها جای می دهید سبک باشند تا در حین حمل و نقل دچار آسیب دیده گی نشوند برای مکم تر کردن وسایل از چسپ های نواری پهن استفاده کنید.

جعبه هایی که بزرگ هستند آنها را با کتاب و وسایل سنگین پر نکنید زیرا در حمل اثاثیه برای باربران مشکل ایجاد می شود.

وقتی که بسته بندی انجام شد بهتر است با ماژیک نام هر وسیله ای که در آن کارتن جای گرفته را بر روی آن بنویسید این کار برای در آوردن وسایل در کارتن ها به شما بسیار کمک شایانی می کند.

فرش ها و موکت ها را در نایلون آن قرار دهید و اگر نایلون آنها را ندارید بهتر از با ملافه آنها را بسته بندی کنید و یا اینکه می توانید این نایلون ها را ازباربری طنین تهیه کنید.

برای بسته بندی مبلمان و وسایل چوبی و حساس بهتر است از نایلون های حباب دار استفاده کنید و نقاط حساس آنها را که حس می کنید دچار آسیب زدگی می شوند را بسته بندی کنید.

تا الان نکات اسباب کشی که گفتیم مربوط به بسته بندی وسایل بودند و از این به بعد به نکات حمل اثاثیه می پردازیم.

برای اسباب کشی بهتر است صبح اول وقت را انتخاب کنید.

وقتی که شرکت اتوبار از راه رسید بهتر است از وسایل بزرگتر شروع کنند بهتر است اول مبلمان بعدا کمد های بچه ، ویترین ، دراور و نهایتا وسایل آشپرخانه را در ماشین بگزارند بعدا کارتن ها را در ماشین بگزارند بهتر است زیرا اگر وسایل کوچک به جای بمانند می توانید با اتومبیل شخصی یا از یک سرویس نیسان بار برای جابجایی آنها استفاده کنید.

اجناس گران قیمت مانند طلا ف پول ، عتیقه جات را با اتومبیل شخصی خود جابجا کنید.

همواره اتوبار طنین با بیش از یک دهه تجربه در عرصه حمل بار و حمل اثاث منزل در استان تهران و شهرستان های همجوار آماده ارائه خدمات خود به شما می باشد.

امیدوارم نکات اسباب کشی را که در بالا به آن پرداختیم برای شما مفید بوده و بتوانید از آن برای اسباب کشی وسایل منزل خود از آن استفاده کنید

کار را به دست کاردان خود بسپارید ما روش صحیح حمل بار را می دانیم !





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
دوشنبه 14 تیر 1395
mostafa alizadeh
مصوبه دستورالعمل اجرایی ترابردپذیری شماره‌های تلفن‌همراه به صراحت اپراتورهای موبایل را خطاب قرار می‌دهد و آب پاکی را روی دست مخابرات وشرکت‌ متقاضی دریافت پروانه تلفن ثابت(FCP)ها می‌ریزد.
 
وزارت ارتباطات در اجرای طرح ملی ترابرد‌پذیری شماره‌های تلفن همراه یا همان Mobile Number Portability ظاهرا با موانعی روبه‌رو شده که اجرای آن را با چالش و تاخیری چشمگیر مواجه کرده است. ترابردپذیری به دنبال این است تا امکان اثاث‌کشی بین اپراتوری را برای مشترکان فراهم آورد؛ به این شکل که اگر مشترک یک اپراتور از خدمات آن ناراضی بود، بتواند با حفظ شماره به سمت اپراتور دیگری نقل مکان کند.
 
طبق اصول حاکم بر ارائه خدمات ترابردپذیری شماره‌ها، هر شماره تلفن همراه می‌تواند حداکثر دو بار در سال تقاضای ترابرد به اپراتور دیگر را داشته باشد. همچنین نخستین تقاضای مشترک برای ترابرد شماره حداقل باید سه ماه بعد از تاریخ فعالسازی سیم‌کارت باشد. این طرح ملی که به دنبال تشدید رقابت بین اپراتورهای فعال کشور برای ارائه خدمات باکیفیت بهتر است و به نوعی می‌خواهد عدالت ارتباطی را برای مشترکان موبایل محقق کند، طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به شرط تسویه حساب بین مشترک و اپراتور فرستنده قابل انجام است.
 
با وجود اینکه طبق اظهارات وزیر ارتباطات، تمامی تست‌های مربوط به ترابردپذیری انجام شده و هیچ‌یک از اپراتورهای سه‌گانه موبایل مشکلی در این زمینه نداشتند اما رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیش از این معتقد بود که در جریان انجام تست‌های عملیاتی، دو اپراتور با مشکل مواجه بودند. با این حال، ترابردپذیری در حالی پیش کشیده شده که پیش از آن طبق پروانه‌های ارتباطات ثابت، شرکت‌های FCP نیز موفق به دریافت سرشماره 094 برای ارائه خدمات تلفن ثابت و سیار شدند؛ لذا انتظار می‌رود که آنها نیز مورد خطاب مصوبه MNP باشند و مشترکان یک اپراتور قابلیت انتقال شماره به یک اپراتور FCP را نیز داشته باشند.


لینک منبع و پست :طرح ترابردپذیری تلفن در دست‌انداز
http://www.ictna.ir/id/078163/



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 11 تیر 1395
mostafa alizadeh
یکی از انتقادهای اصلی عدم رمزگذاری پیش‌فرض پیام‌ها در این شبکه است.
تلگرام، این شبکه اجتماعی به ظاهر امن، بیش از 100 میلیون کاربر دارد. ممکن است شما هم جزو این افراد باشید. اگر هستید بهتر است عضویت خود را در این شبکه بازنگری کنید.این حقیقت تلخ تلگرام است:
 
برخی متخصصان امنیت می‌گویند تلگرام مشکلات امنیتی متعددی دارد و به اندازه ایی که سازندگان آن ادعا می کنند امنیت ندارد.
 
یکی از مشکلات اصلی این برنامه ارتباطی، این است که مکالمه ها یا چت ها را به طور خودکار رمز گذاری نمی‌کند. رمز گذاری خودکار برنامه‌های پیغام رسان یکی از توصیه‌های اکید FBI است.
 
Christopher Soghoian رییس بخش تکنولوژِی و تحلیل‌گر ارشد اتحادیه آزادی‌های شهروندی آمریکا به خبرنگار نشریه گیزمو گفت:
 
"کاربران تلگرامی بسیاری هستند که فکر می کنند در یک فضای امن و رمز گذاری شده به دیگران پیغام میفرستند، در حالیکه واقعا اینطور نیست چون نمی دانند باید در قسمتSecret Chat اینکار را انجام دهند. تلگرام در راستای فعالیت‌های سیاسی دولت رفتار می‌کند  واینکه چرا ارتباط برقرار نکردن کد گذاری شده به صورت پیش‌فرض روی برنامه اجرا نمی‌شود جای تعجب دارد. هیچ دلیلی وجود ندارد که یک برنامه پیام‌رسان با این همه ادعا ، به صورت خودکار این تنظیم را نداشته باشد."
 
- مرتبط : دومحقق ایرانی یک حفره امنیتی در تلگرام کشف کردند
 
برخلاف نظر اکثریت متخصصان امنیتی  و کدگذاری مکالملت شبکه های مجازی، این شبکه خیلی خود را امن و مطمئن می داند. اما در حقیقت واتس‌اپ از پروتکل کدگذاری پیشرفته تری استفاده می کند و تمامی پیغام ها، تماس ها  به طور پیش‌فرض و از قبل کدگذاری شده و خصوصی است.
 
علاوه بر این،کدگذاری تلگرام هم تا حدودی اشتباه و ناقص است.تلگرام عنوان کرده که از تکنولوژی  هنگام کدگذاری پیغام ها استفاده می کند که مشکل دار بودن این نوع رمزنگاری ثابت شده است .
 
Alan Woodward، پروفسور دانشگاه Surrey به خبرنگار گیزمو  گفت:
 
" آنها از پروتوکل   MTproto استفاده می کنند که بسیار ابتدایی است و هیچ مدرک مستدلی مبنی بر امن بودن آن وجود ندارد.
 
در حال حاضر ما واقعا نمیدانیم که آیا این برنامه واقعا امن هست یا نه.معمولا متخصصان کدگزاری الگوریتم اجرایی خود را افشا می کنند ولی در مورد این برنامه همه چی در ابهام است. واقعا مضحک است که رمزگذاری در این برنامه انتخابی است. افراد عادی از کجا باید بدانند که اصلا همچین چیزی وجود دارند."
 
Matthew Green پروفسور رمز نگاری دانشگاه هاپکینز سال پیش در گزارشی به دات میل عنوان کرده بود:
 
"ظبق پست های منتشر شده توسط خود سازندگان برنامه‌، ظاهرا آنها چندین ریاضی‌دان حرفه ای و باهوش دارند که عملا رمز نگار نیستند اما کارشان را خوب بلندند، انها پروتکل به خصوص خود را تولید کرده اند و از آن استفاده می کنند. واقعا مسخره است.انها از روندی که یک رمز نگار واقعی سر در می آورد پیروی نمی کنند.چرا؟ "
 
وودوارد عنوان می‌کند :" طبق تحقیقات انجام شده ، یک هکر به راحتی می‌تواند بقهمد که یک کاربر در تلگرام آنلاین یا آفلاین است، با چه کسی در ارتباط است و یا چه زمانی شروع به استفاده از برنامه می کند."
 
پس اگر شما هم جزو آن دسته افرادی  هستید که می خواهید با دیگران ارتباط برقرار کنید و می‌خواهید این کار را در امنیت انجام دهید بهتر است از برنامه های مطمئن‌تری همچون Signal، iMessage  و یا WhatsApp استفاده کنید. تلگرام  فعلا نقصان های زیادی دارد که امنیت ان را حقیقتا زیر سوال می برد.


لینک منبع و پست :چرا امنیت تلگرام فاجعه است؟
http://www.ictna.ir/id/078165/



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 11 تیر 1395
mostafa alizadeh


( کل صفحات : 2 )    1   2